Mzdová a personální agenda

Nezáleží na tom zda jste živnostník, malá nebo střední firma. Precizní správa personalistiky a mezd zkušenými odborníky a outsourcing mezd Vám sníží náklady, ušetří čas a zajistí absolutní diskrétnost. Zároveň si můžete být jistí, že je Vaše mzdová agenda vedená v souladu s nejaktuálnější legislativou.

Mzdová a personální agenda

Nezáleží na tom zda jste živnostník, malá nebo střední firma. Precizní správa personalistiky a mezd zkušenými odborníky a outsourcing mezd Vám sníží náklady, ušetří čas a zajistí absolutní diskrétnost. Zároveň si můžete být jistí, že je Vaše mzdová agenda vedená v souladu s nejaktuálnější legislativou.

Pomůžeme se mzdovou a personální správou

Díky mzdovému outsourcingu získáte kompletně zpracovanou mzdovou agendu včetně výpočtu mezd, zpracování mzdových listin, vedení záznamů o docházce či zastupování při jednání se státními institucemi. Snížíte tak náklady spojené s náborem a školením interních zaměstnanců či pronájmem softwarů, a získáte tak přístup k odborným znalostem od profesionálů v oboru.

Registrace zaměstnanců k pojištění

Provádíme přihlašování a odhlašování zaměstnanců u sociálního a zdravotního pojištění, aby bylo zajištěno splnění všech zákonných povinností.

Výpočet mezd a odvody

Každý měsíc provádíme výpočet mezd a souvisejících odvodů, včetně přípravy platebních příkazů pro jejich hladké zpracování.

Správa pracovní doby a dovolené

Zajišťujeme kompletní evidenci pracovní doby a dovolené, což pomáhá při řízení docházky a plánování.

Pracovní smlouvy a dohody

Zajišťujeme zpracování a evidenci pracovních smluv a dohod o provedení práce, abychom splnili všechny právní požadavky.

Měsíční přehledy pro pojišťovny a sociální správu

Vypracováváme měsíční přehledy pro pojišťovny a správu sociálního zabezpečení, aby byly v souladu s platnými předpisy.

Čtvrtletní pojištění odpovědnosti zaměstnavatele

Každé čtvrtletí provádíme výpočet zákonného pojištění odpovědnosti za zaměstnavatele, čímž se chrání zájmy firmy.

Roční zúčtování daně z příjmu

Zpracováváme roční zúčtování daně z příjmů pro zaměstnance, aby měli jistotu správného zdanění.

Individuální pracovní a právní konzultace

Pracovní smlouvy a dohody

Poskytujeme odborné konzultace týkající se pracovních smluv a dohod o provedení práce, abyste měli jistotu, že splňují veškeré zákonné požadavky.

Analýza souběhu pracovních smluv

Provádíme důkladné posouzení, jak může souběh pracovních smluv a OSVČ ovlivnit zaměstnance i manažery ve vaší společnosti.

Zastupování při kontrolách

Ve spolupráci s našimi partnery poskytujeme personalizované poradenství zaměřené na daně a mzdy, přizpůsobené vašim konkrétním potřebám.

Zaměstnanecké benefity

Radíme v oblasti zaměstnaneckých výhod a jejich dopadů na daňovou povinnost, což pomáhá optimalizovat benefity pro vaše zaměstnance.

Individuální daňové a mzdové poradenství

Ve spolupráci s našimi partnery poskytujeme personalizované poradenství zaměřené na daně a mzdy, přizpůsobené vašim konkrétním potřebám.

Pomůžeme se mzdovou a personální správou

Díky mzdovému outsourcingu získáte kompletně zpracovanou mzdovou agendu včetně výpočtu mezd, zpracování mzdových listin, vedení záznamů o docházce či zastupování při jednání se státními institucemi. Snížíte tak náklady spojené s náborem a školením interních zaměstnanců či pronájmem softwarů, a získáte tak přístup k odborným znalostem od profesionálů v oboru.

Registrace zaměstnanců k pojištění

Provádíme přihlašování a odhlašování zaměstnanců u sociálního a zdravotního pojištění, aby bylo zajištěno splnění všech zákonných povinností.

Výpočet mezd a odvody

Každý měsíc provádíme výpočet mezd a souvisejících odvodů, včetně přípravy platebních příkazů pro jejich hladké zpracování.

Správa pracovní doby a dovolené

Zajišťujeme kompletní evidenci pracovní doby a dovolené, což pomáhá při řízení docházky a plánování.

Pracovní smlouvy a dohody

Zajišťujeme zpracování a evidenci pracovních smluv a dohod o provedení práce, abychom splnili všechny právní požadavky.

Měsíční přehledy pro pojišťovny a sociální správu

Vypracováváme měsíční přehledy pro pojišťovny a správu sociálního zabezpečení, aby byly v souladu s platnými předpisy.

Čtvrtletní pojištění odpovědnosti zaměstnavatele

Každé čtvrtletí provádíme výpočet zákonného pojištění odpovědnosti za zaměstnavatele, čímž se chrání zájmy firmy.

Roční zúčtování daně z příjmu

Zpracováváme roční zúčtování daně z příjmů pro zaměstnance, aby měli jistotu správného zdanění.

Individuální pracovní a právní konzultace

Pracovní smlouvy a dohody

Poskytujeme odborné konzultace týkající se pracovních smluv a dohod o provedení práce, abyste měli jistotu, že splňují veškeré zákonné požadavky.

Analýza souběhu pracovních smluv

Provádíme důkladné posouzení, jak může souběh pracovních smluv a OSVČ ovlivnit zaměstnance i manažery ve vaší společnosti.

Zastupování při kontrolách

Ve spolupráci s našimi partnery poskytujeme personalizované poradenství zaměřené na daně a mzdy, přizpůsobené vašim konkrétním potřebám.

Zaměstnanecké benefity

Radíme v oblasti zaměstnaneckých výhod a jejich dopadů na daňovou povinnost, což pomáhá optimalizovat benefity pro vaše zaměstnance.

Individuální daňové a mzdové poradenství

Ve spolupráci s našimi partnery poskytujeme personalizované poradenství zaměřené na daně a mzdy, přizpůsobené vašim konkrétním potřebám.

Máte zájem o spolupráci?

Chcete znát konkrétní cenu, za kterou vám zpracujeme mzdovou či personální agendu? Rádi vám připravíme nezávaznou cenovou nabídku.

reference

Co o nás řekli klienti

Simona a Petra se vždy bezchybně a včas starají o zpracování DPH a daně z příjmu. Jsou vždy k dispozici a ochotné srozumitelně a jasně vysvětlit i ty nejsložitější účetní otázky. Mohu se na ně kdykoliv spolehnout, což mi dodává klid a jistotu, že mé podnikání stojí na pevných základech. Jejich podpora je pro mě neocenitelná.

PETR TOMAN
drobný živnostník podnikající v zemědělství

Od počátku našeho podnikání, kdy jsme zakládali módní salon a e-shop s luxusním dámským oblečením, byla účetní ze SIMPET finance naší neocenitelnou oporou. Pomohla nám s veškerým papírováním při založení firmy a nyní se stará o kompletní účetnictví. Její schopnost řešit problémy a přizpůsobovat se změnám v legislativě nám dodává jistotu, že je naše účetnictví v nejlepších rukou.

Tereza Válková
jednatelka about studio s. r. o.

Na účetních ze SIMPET finance oceňuji zejména jejich letité zkušenosti a schopnost mít nadhled i v náročných situacích. Během naší dlouhodobé spolupráce jsme prošli mnoha složitými obdobími, včetně fúze podniku, covidové krize, finančně napnutého rozpočtu a různými kontrolami od úřadů. Naše účetní vždy dokázaly provést naši firmu skrze všechna úskalí a vyřešit jakoukoli výzvu k mé naprosté spokojenosti.

Lukáš Roupec
majitel restaurace a penzionu Sokolnice

S účetní firmou SIMPET finance spolupracuji řadu let a mám jen ty nejlepší zkušenosti. Díky jejich odborným radám a podpoře jsem se z malého živnostníka vypracoval až k založení společnosti Hlinaři s. r. o. specializující se na stavební práce. Nejvíce oceňuji, že se postarají o veškerou administrativu a papírování, což mi umožňuje plně se soustředit na podnikání. Veškeré účetní záležitosti jsou řešeny rychle a bez průtahů.

Ondřej Adamský
jednatel společnosti Hlinaři s.r. o.

Od začátku naší spolupráce se paní Simona a její firma osvědčily jako neocenitelná podpora pro naše podnikání. Pečlivě a přesně zpracovávají DPH, kontrolní hlášení a daňové přiznání k dani z příjmu. Jedním z největších přínosů je jejich schopnost postarat se o veškeré papírování ohledně zaměstnanců, včetně zpracování mezd. Díky této spolupráci se můžeme plně soustředit na růst a rozvoj naší sítě kaváren.

Adem Ibraimi
jednatel Cafe Casa Mia

Petra mi pomohla se založením firmy a jako nezkušeného podnikatele mě provedla všemi nástrahami podnikání. Petra i Simona mají skvělý přehled, perfektně se doplňují a dokážou se navzájem zastoupit. To nám dodává klid, že naše účetnictví je vždy v dobrých rukou. Díky jejich skvělé práci je vedení účetnictví i naše podnikání doslova brnkačka. Holkám se vždy dovoláme, ať už potřebujeme cokoliv.

Jaroslav Gremmel
jednal společnosti Grem-mont s. r. o.

Jsme výrobní firma specializující se na cyklistické oblečení s 40 zaměstnanci, a efektivní a kvalitní účetnictví je pro nás klíčové. Když účetní ze SIMPET finance převzaly naše účetnictví, rychle provedly interní audit a dosáhly výrazného zlepšení. Účtování bylo pozvednuto na vyšší úroveň, což nám umožňuje lépe a rychleji se rozhodovat v obchodních záležitostech. Děkujeme SIMPET finance za vynikající služby a těšíme se na další úspěšnou spolupráci.

Martin Roupec
jednatel společnosti EUROMODA spol. s. r. o.

V naší organizaci se občas stává, že potřebujeme zpracovat doklady na poslední chvíli, což může být pro mnohé účetní firmy problém. Nicméně, SIMPET finance vždy flexibilně a rychle reaguje, což je pro nás klíčové. Tým SIMPET finance je nejen profesionální, ale i velmi ochotný a přátelský, což činí z naší spolupráce příjemnou zkušenost. Pokud hledáte účetní firmu, jednoznačně doporučuji SIMPET finance s. r. o.

Petr Palla
předseda spolku Cyklo park Morava

Profesionální účetní služby firmy SIMPET finance s.r.o. využívám od začátku svého podnikání a nemohu být spokojenější. Vždy rychle reagují, jsou komunikativní, mají dobře organizovanou dokumentaci a transparentní procesy. Přesně rozumí mým potřebám a poskytují cenné rady, jak se posunout vpřed i v komplikovaných obchodních situacích. Vynikající služby, které vřele doporučuji.

Jaroslav Novák
OSVČ
Copyright © 2024 SIMPET finance s.r.o.  | Vytvořilo reklamní a grafické studio NEOSTYLE | GDPR | Cookie Policy