Dotace na mzdy

Společnosti s věrnými a spokojenými zaměstnanci mají vždy lepší výsledky. Každý zaměstnanec má přímý nebo nepřímý vliv na vaše zákazníky. Nespokojení zaměstnanci tak mohou výrazně ovlivnit fungování vaší společnosti. Připravili jsme pro vás výběr dotačních titulů, pomocí kterých můžete financovat náklady na vaše zaměstnance. Získejte dotace na jejich mzdy, rekvalifikace či jejich vzdělání.

Dotace na mzdy

Společnosti s věrnými a spokojenými zaměstnanci mají vždy lepší výsledky. Každý zaměstnanec má přímý nebo nepřímý vliv na vaše zákazníky. Nespokojení zaměstnanci tak mohou výrazně ovlivnit fungování vaší společnosti. Připravili jsme pro vás výběr dotačních titulů, pomocí kterých můžete financovat náklady na vaše zaměstnance. Získejte dotace na jejich mzdy, rekvalifikace či jejich vzdělání.

Pomůžeme Vám s výběrem dotačního programu

V České republice existuje několik dotací a finančních podpor, které mohou zaměstnavatelé čerpat na své zaměstnance. Tyto dotace jsou poskytovány v různých oblastech, jako je zaměstnávání osob se zdravotním postižením, vzdělávání zaměstnanců či podpora zaměstnávání mladých lidí nebo rodičů na mateřské a rodičovské dovolené. 

Nejste si jisti, který dotační program je pro vaši firmu ten nejvhodnější? Pomůžeme Vám. Probereme s Vámi zamýšlený projekt, vybereme vhodný dotační program a pomůžeme vám se zpracováním dotační žádosti.

Níže můžete najít přehled nejdůležitějších dotačních programů.

1. Dotace na zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Příspěvek na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Až 75 % uznatelných nákladů na mzdy, maximálně však 14 200 Kč měsíčně na jednoho zaměstnance.
  • Podmínky: Zaměstnavatel musí zaměstnávat alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců. Tito zaměstnanci musí být zaměstnáni na základě pracovní smlouvy.

Příspěvek na částečnou úhradu provozních nákladů chráněné dílny

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Závisí na počtu zaměstnanců se zdravotním postižením a provozních nákladech chráněné dílny.
  • Podmínky: Podniky zaměstnávající osoby se zdravotním postižením v chráněných dílnách.

2. Dotace na vzdělávání a rekvalifikaci zaměstnanců

Příspěvek na rekvalifikaci zaměstnanců

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Úhrada části nebo celé ceny rekvalifikačního kurzu.
  • Podmínky: Zaměstnavatel musí prokázat potřebu rekvalifikace z důvodu změny výrobního programu nebo technologie.

Projekt „Vzdělávejte se!“

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR a Evropský sociální fond
  • Výše příspěvku: Podpora může pokrýt až 100 % nákladů na vzdělávání.
  • Podmínky: Zaměřeno na rozvoj odborných dovedností zaměstnanců ve vybraných sektorech.

3. Podpora zaměstnávání mladých lidí a rodičů

Příspěvek na zaměstnávání absolventů škol a mladistvých

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Závisí na konkrétním programu a regionu.
  • Podmínky: Zaměstnavatelé, kteří zaměstnávají mladé lidi do 30 let, kteří jsou evidováni na Úřadu práce jako uchazeči o zaměstnání.

Příspěvek na zřízení sdíleného pracovního místa

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR a Evropský sociální fond
  • Výše příspěvku: Až 12 000 Kč měsíčně na jedno sdílené místo.
  • Podmínky: Zaměstnavatelé, kteří umožňují sdílení pracovních míst pro rodiče vracející se z mateřské či rodičovské dovolené.

Pomůžeme Vám s výběrem dotačního programu

V České republice existuje několik dotací a finančních podpor, které mohou zaměstnavatelé čerpat na své zaměstnance. Tyto dotace jsou poskytovány v různých oblastech, jako je zaměstnávání osob se zdravotním postižením, vzdělávání zaměstnanců či podpora zaměstnávání mladých lidí nebo rodičů na mateřské a rodičovské dovolené. 

Nejste si jisti, který dotační program je pro vaši firmu ten nejvhodnější? Pomůžeme Vám. Probereme s Vámi zamýšlený projekt, vybereme vhodný dotační program a pomůžeme vám se zpracováním dotační žádosti.

Níže můžete najít přehled nejdůležitějších dotačních programů.

1. Dotace na zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Příspěvek na podporu zaměstnávání osob se zdravotním postižením

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Až 75 % uznatelných nákladů na mzdy, maximálně však 14 200 Kč měsíčně na jednoho zaměstnance.
  • Podmínky: Zaměstnavatel musí zaměstnávat alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců. Tito zaměstnanci musí být zaměstnáni na základě pracovní smlouvy.

Příspěvek na částečnou úhradu provozních nákladů chráněné dílny

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Závisí na počtu zaměstnanců se zdravotním postižením a provozních nákladech chráněné dílny.
  • Podmínky: Podniky zaměstnávající osoby se zdravotním postižením v chráněných dílnách.

2. Dotace na vzdělávání a rekvalifikaci zaměstnanců

Příspěvek na rekvalifikaci zaměstnanců

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Úhrada části nebo celé ceny rekvalifikačního kurzu.
  • Podmínky: Zaměstnavatel musí prokázat potřebu rekvalifikace z důvodu změny výrobního programu nebo technologie.

Projekt „Vzdělávejte se!“

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR a Evropský sociální fond
  • Výše příspěvku: Podpora může pokrýt až 100 % nákladů na vzdělávání.
  • Podmínky: Zaměřeno na rozvoj odborných dovedností zaměstnanců ve vybraných sektorech.

3. Podpora zaměstnávání mladých lidí a rodičů

Příspěvek na zaměstnávání absolventů škol a mladistvých

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR
  • Výše příspěvku: Závisí na konkrétním programu a regionu.
  • Podmínky: Zaměstnavatelé, kteří zaměstnávají mladé lidi do 30 let, kteří jsou evidováni na Úřadu práce jako uchazeči o zaměstnání.

Příspěvek na zřízení sdíleného pracovního místa

  • Poskytovatel: Úřad práce ČR a Evropský sociální fond
  • Výše příspěvku: Až 12 000 Kč měsíčně na jedno sdílené místo.
  • Podmínky: Zaměstnavatelé, kteří umožňují sdílení pracovních míst pro rodiče vracející se z mateřské či rodičovské dovolené.

Máte zájem o spolupráci?

Chcete znát konkrétní cenu, za kterou vám pomůžeme s výběrem dotačního programu? Rádi vám připravíme nezávaznou cenovou nabídku.

reference

Co o nás řekli klienti

Simona a Petra se vždy bezchybně a včas starají o zpracování DPH a daně z příjmu. Jsou vždy k dispozici a ochotné srozumitelně a jasně vysvětlit i ty nejsložitější účetní otázky. Mohu se na ně kdykoliv spolehnout, což mi dodává klid a jistotu, že mé podnikání stojí na pevných základech. Jejich podpora je pro mě neocenitelná.

PETR TOMAN
drobný živnostník podnikající v zemědělství

Od počátku našeho podnikání, kdy jsme zakládali módní salon a e-shop s luxusním dámským oblečením, byla účetní ze SIMPET finance naší neocenitelnou oporou. Pomohla nám s veškerým papírováním při založení firmy a nyní se stará o kompletní účetnictví. Její schopnost řešit problémy a přizpůsobovat se změnám v legislativě nám dodává jistotu, že je naše účetnictví v nejlepších rukou.

Tereza Válková
jednatelka about studio s. r. o.

Na účetních ze SIMPET finance oceňuji zejména jejich letité zkušenosti a schopnost mít nadhled i v náročných situacích. Během naší dlouhodobé spolupráce jsme prošli mnoha složitými obdobími, včetně fúze podniku, covidové krize, finančně napnutého rozpočtu a různými kontrolami od úřadů. Naše účetní vždy dokázaly provést naši firmu skrze všechna úskalí a vyřešit jakoukoli výzvu k mé naprosté spokojenosti.

Lukáš Roupec
majitel restaurace a penzionu Sokolnice

S účetní firmou SIMPET finance spolupracuji řadu let a mám jen ty nejlepší zkušenosti. Díky jejich odborným radám a podpoře jsem se z malého živnostníka vypracoval až k založení společnosti Hlinaři s. r. o. specializující se na stavební práce. Nejvíce oceňuji, že se postarají o veškerou administrativu a papírování, což mi umožňuje plně se soustředit na podnikání. Veškeré účetní záležitosti jsou řešeny rychle a bez průtahů.

Ondřej Adamský
jednatel společnosti Hlinaři s.r. o.

Od začátku naší spolupráce se paní Simona a její firma osvědčily jako neocenitelná podpora pro naše podnikání. Pečlivě a přesně zpracovávají DPH, kontrolní hlášení a daňové přiznání k dani z příjmu. Jedním z největších přínosů je jejich schopnost postarat se o veškeré papírování ohledně zaměstnanců, včetně zpracování mezd. Díky této spolupráci se můžeme plně soustředit na růst a rozvoj naší sítě kaváren.

Adem Ibraimi
jednatel Cafe Casa Mia

Petra mi pomohla se založením firmy a jako nezkušeného podnikatele mě provedla všemi nástrahami podnikání. Petra i Simona mají skvělý přehled, perfektně se doplňují a dokážou se navzájem zastoupit. To nám dodává klid, že naše účetnictví je vždy v dobrých rukou. Díky jejich skvělé práci je vedení účetnictví i naše podnikání doslova brnkačka. Holkám se vždy dovoláme, ať už potřebujeme cokoliv.

Jaroslav Gremmel
jednal společnosti Grem-mont s. r. o.

Jsme výrobní firma specializující se na cyklistické oblečení s 40 zaměstnanci, a efektivní a kvalitní účetnictví je pro nás klíčové. Když účetní ze SIMPET finance převzaly naše účetnictví, rychle provedly interní audit a dosáhly výrazného zlepšení. Účtování bylo pozvednuto na vyšší úroveň, což nám umožňuje lépe a rychleji se rozhodovat v obchodních záležitostech. Děkujeme SIMPET finance za vynikající služby a těšíme se na další úspěšnou spolupráci.

Martin Roupec
jednatel společnosti EUROMODA spol. s. r. o.

V naší organizaci se občas stává, že potřebujeme zpracovat doklady na poslední chvíli, což může být pro mnohé účetní firmy problém. Nicméně, SIMPET finance vždy flexibilně a rychle reaguje, což je pro nás klíčové. Tým SIMPET finance je nejen profesionální, ale i velmi ochotný a přátelský, což činí z naší spolupráce příjemnou zkušenost. Pokud hledáte účetní firmu, jednoznačně doporučuji SIMPET finance s. r. o.

Petr Palla
předseda spolku Cyklo park Morava

Profesionální účetní služby firmy SIMPET finance s.r.o. využívám od začátku svého podnikání a nemohu být spokojenější. Vždy rychle reagují, jsou komunikativní, mají dobře organizovanou dokumentaci a transparentní procesy. Přesně rozumí mým potřebám a poskytují cenné rady, jak se posunout vpřed i v komplikovaných obchodních situacích. Vynikající služby, které vřele doporučuji.

Jaroslav Novák
OSVČ
Copyright © 2024 SIMPET finance s.r.o.  | Vytvořilo reklamní a grafické studio NEOSTYLE | GDPR | Cookie Policy